۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

«آقا به احمدی‌نژاد تبریک نگفته‌اند و نخواهد گفت»


در پی انتشار خبر تبریک آیت‌الله مکارم شیرازی به احمدی‌نژاد به عنوان «رئیس‌جمهور»، دفتر این مرجع تقلید صدور هرگونه پیامی را در این باره به شدت تکذیب کرد و مسئول مربوط در این دفتر، در پاسخ به خبرنگار «موج سبز آزادی» گفت: «آقا به احمدی‌نژاد تبریک نگفته‌اند و نخواهد گفت. اینها هم اکاذیب کسانی است که تا الان فشار می‌آوردند و الان مجبور شده‌اند به دروغ‌پردازی.»
به گزارش «موج سبز آزادی» پیش از این برخی منابع اینترنتی و مطبوعات از پیام تبریک این مرجع تقلید به احمدی‌نژاد خبر داده و منشأ اصلی این خبر در اینترنت نیز ادعا کرده بود که این پیام پس از چند ساعت از سایت ایشان حذف شده است!
این ادعا و تصویر مورد استنادش البته آشکارا واهی و جعلی بود، اما به خاطر آنکه جاعلان با زیرکی تلاش کرده بودند خبر مذکور را از کانال یک سایت متعلق به اهل سنت ایران منتشر کنند تا موضوع در صورت رسوایی به اختلافات مذهبی نسبت داده شود، «موج سبز آزادی» از نوشتن هرگونه خبری در این باره خودداری کرده بود. اما جدی گرفتن این خبر و انتشار آن در مطبوعات، باعث شد که ضرورت تکذیب صریح این خبر و رسوایی عاملان جعل پیام به نفع رئیس دولت کودتا دوچندان شود.
از این رو خبرنگار «موج سبز آزادی» با دفتر این مرجع تقلید تماس گرفت و اعضای دفتر با همین صراحت ادعای وجود چنین پیامی و یا امکان صدور آن پس از این را تکذیب کردند: «آقا به احمدی‌نژاد تبریک نگفته‌اند و نخواهد گفت. اینها هم اکاذیب کسانی است که تا الان فشار می‌آوردند و الان مجبور شده‌اند به دروغ‌پردازی.»

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.