۱۳۸۸ شهریور ۸, یکشنبه

عکس سخنگوي دولت شهيد رجايي با دمپايي در دادگاه !

به مناسبت سالروز شهادت رجايي : در اين تصوير سخنگوي دولت شهيد رجايي ( بهزاد نبوي ) را با دمپايي در نقش متهم برانداز در دادگاه مي بينيد. دادگاهي که عاملينش خود را رجايي دوم مي دانند.احتمالا اگر رجايي هم زنده بود ....


۳ نظر:

  1. درود بر یاران امام عزیز که همیشه با استبداد و حماقت و تحجر مذهبی در نبردند. آری برادر نبوی مخالفین شما کسانی هستند که عرضه اداره یک نانوایی را نیز ندارند ولی ادعایی برنامه ریزی برای دنیا را دارند یاد آخرین شاه صفوی که در هنگامه حمله افغان ها برای دفع فتنه آنها آش نذری می داد افتادم؟

    پاسخحذف
  2. پاینده و استوار باشی آبروی جنبش سبزها.

    پاسخحذف
  3. امام فرمودند ملاک حال افراد است الان سخنگوی کیست ؟ کی از او حمایت می کند ،او از کی و چی حمایت می کند.مگر امام آقای منتظری را از دخالت در مسائل سیاسی منع نکرد چه کسانی دارند با نام خط امام او را به صحنه می آورند . مگر شاخصه تفکر امام ولایت فقیه به تعبیر ایشان همان ولایت رسول الله نبود. چه کسانی خائن به امامند؟اگر شهید رجایی بود کدام را ترجیح می داد؟!

    پاسخحذف

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.