۱۳۸۸ مرداد ۲۱, چهارشنبه

نامه ای به محافظ اول مهندس میر حسین موسوی

سلام جاجی...
امیدوارم که حالت خوب باشه و در سلامت کامل به سر ببری
اول از هر گفته ای باید عذر بخوام ازت چون اسم شریفتون رو نمی دونم واسه همینم توی کل این نامه شما رو حاجی خطاب می کنم .
حاجی چه قبل از انتخابات چه بعد از انتخابات( شما بخون کودتا) همیشه و همه جا و تو هرعکسی از رئیس جمهور آقای موسوی میدیدم شما هم بودن . همیشه در کنار میر نازنین ما. توی این اوضاع وخیم و بحرانی که توی روز روشن رای مارو ازمون گرفتن و به جای اسم "میر حسین موسوی خامنه" اسم یکنفر دیگرو خوندن و وقتی متوجه شدن که نه.... دیگه اینبار نمیشه با احساسات مردم بازی کرد ، نمیشه به احساسات ملتی که 4 سال سیاه رو گذرونده بودن توهین کرد و 4 سال به مراتب سیاه تر و سرد تر رو بهشون تحمیل کنند. حاجی از این حرف ها دیگه بگزریم چون میدون خود تو بهتر از همه اینو درک میکنی و میدونی.
حالا که دیدند مردم ساکت نمیشن و مهندس موسوی هم به خواست مردم و برای رعایت حقوق مردم بلند شده و حقیقت رو فدای مصلحت یک عده ی خاص نکرده از گوشه و کنار خبر میرسه که فلان کس در فلان مقام خواستار دستگیری مهندس موسوی شده که شاید بتونن مردم و مهندس رو بترسونن.
زهی خیال باطل ....
این نامه رو برای شما مینویسیم که 2 نکته رو به شما گوشزد کنم
1- اینو بدون که در شغلت میلیون ها شریک و همکار داری که دوش به دوش شما ایستادن تا از رئیس جمهور خودشون حفاظت کنند و کاری کنند که بد خواهان آرزوی دستگیری و محاکمه و مجازات مهندس موسوی رو به گور ببرن . البته باید بگم که شاید خیلی درست نباشه از کلمه های دستگیری و محاکمه و مجازات در این جا استفاده کنم چون به برکت دولت نهم که با کودتا ابقا شده تمام تعاریف تحریف شدن که چند نمون اش رو براتون میگم و معادل های پیشنهادی خود را می نویسم.
1-1 سهام عدالت : سهامی که پرداخت نشد تا دم انتخابات که نوعی هزینه خرید رای بود
2-1 دولت مهروز :دولتی که مهروزی رو به دو دسته تقسیم میکنه 1- هزینه و پول و ثروت و مقام برای دوستان 2 شکنجه و تجاوز و باطوم و گاز اشک آور... برای مخالفان
3-1 دستگیری : دستگیری کسانی که بیگناه هستند تا مزاحم آدم کش ها که آزادانه برای خود می چرخند نباشند
4-1محاکمه : محکوم کردن بیگناهان و تبرئه گناهکاران
5-1: مجازات : تقاص بیگناهی و....
2- دوم اینکه شما امروز یکی از نزدیک ترین افراد به مهندس موسوی هستی ازت خواهش میکنم که تمام این لحضه ها ، دقیقه و ساعت ها رو حفظ کن که در روز های پیروزی بتوانی تهمت ها ، توهین ها ، جفا ها و حق خوری هایی که نسبت به مهندس اعمال شده را به نسل بعد که فرزندان ما هستند منتقل کنی.
من ا... توفیق
تیم سید سبز

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.