۱۳۸۸ مرداد ۱۷, شنبه

حاشیه‌های دادگاه امروز/ همسر علی تاجرنیا بازداشت شد

در حاشیه دادگاه امروز فعالان سیاسی و بازداشت‌شدگان بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری سه تن از اقوام علی تاجرنیا بازداشت شدند.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»،برخی مسئولان به خانواده علی تاجرنیا، نماینده مردم در مجلس ششم و از فعالان ستادمیرحسین مسوی گفته بودند برای آنکه او را ببینند می‌توانند در داگاه امروز حاضر شوند.
خانواده علی تاجرنیا از جمله همسر، برادر و همسر برادرش در حالی که اجازه ورود به دادگاه را نیافتند بیرون از دادگاه منتظر ایستاده بودند تا شاید بعد از دادگاه برای لحظاتی دکتر تاجرنیا را ملاقات کنند.
بعد ازپایان دادگاه چند مامور لباس شخصی به سراغ زهرا میریونسی، همسر تاجرنیا آمدند و از او خواستند کارت شناسایی خود را ارائه دهد و تابعیت ایرانی یا خارجی بودن خود را اعلام کند، اما او به دلیل همراه نداشتن کارت شناسایی بازداشت شد، برادر و همسر برادر تاجرنیا به این اقدام اعتراض کردند که این اعتراض آنها نتیجه‌ای جز بازداشت شدن آنها در پی نداشت.
از سوی دیگر گفته می‌شود سه دستگاه اتوبوس برای پرکردن صندلی‌های حاضران در دادگاه از ساعت شش صبح به محل دادگاه آورده شده بود تا خانواده‌های بازداشت‌شدگان به دلیل پر شدن صندلی‌های دادگاه نتوانند در این دادگاه حضور پیدا کنند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.