۱۳۸۸ مرداد ۱۹, دوشنبه

گاف بزرگ لجن پراکن 20:30 در مورد ترانه موسوی(( خبر تکمیل شد))

در پی آبرو ریزی و افشای تجاوز بیرحمامه لباس شخصی ها به ترانه موسوی که در تاریخ 7 تیر 1388 در حوالی مسجد قبا دستگیر شده یود ، لجن پراکن معروف اخبار 20:30 اول به سراغ اداره ثبت احوال میرود و در آنجا اعلام میشود که در کل ایرانیان داخل و خارج سه نفر به نام ترانه موسوی وجود دارند.
1- ترانه موسوی متولد سال 1363 که در پاریس به دنیا امده و تا به حال به ایران نیامده است
2- ترانه موسوی خانمی 40 ساله که چند سال پیش از ایران خارج شده و تا کنون از زمان خروج به ایران باز نگشته
3- ترانه موسوی که نوزادی 2 ساله است.
بعد مجری به سراغ خانواده ای میرود که ادعا میکنند خانواده ترانه موسوی اصلی هستند. کسی که گفته میشود مادر ترانه است اعلام میکند که حدود یک سال و نیم پیش ترانه برای دیدار با خانواده به ایران آمده است و بعد از مدت کوتاهی به کانادا محل اقامت خود برگشته.
حال گاف بزرگ 20:30 این است که مشخصات ترانه موسوی که آنها به قول خودشان با خانواده اش ملاقات کرده اند با هیچ کدام از 3 نفری که ثبت احوال اعلام کرد هم خواتنی ندارد.
آیا ترانه موسوی چهارمی وجود دارد یا باز کم عقلی کودتاگران باعث رسوایی آن ها شد ؟؟
در ضمن گزارشگر با اثرار به دختری که میگفتند خواهر ترانه است می گوید که با ترانه تماس بگیرد و او تماس میگیرد و زنی پشت تلفن فقط چند بار تکرار میکند الو ؟؟؟ الو؟؟؟
آیا این ها مدرک است ؟؟؟؟
/////////// تکمیل خبر /////////
با توجه به اطلاعات ثبت احوال، دختری با مشخصات پخش شده در اینترنت وجود خارجی ندارد و از او تنها یک عکس پخش شده در اینترنت وجود دارد پس گزارشگران سیما چگونه موفق شدند خانواده دختری که فقط یک عکس از او در اینترنت پخش شده است (بقول ثبت احوال صاحب عکس ترانه موسوی نیست)را پیدا کنند؟! این ناشیانه ترین گاف سناریوی سیما بود.
و
هیچ عکسی از طرف خانواده­ای که جلوی دوربین ظاهر شدند نشان داده نشد که اثبات کننده ادعای سیمای جمهوری اسلامی باشد. در حالی که با توجه به روحیه­ی سیمای جمهوری اسلامی، اگر عکسی در کار می­بود حتماً آن را از خانواده­اش طلب میکردند تا نشان دهنده صحت ادعایشان باشد.

۱ نظر:

  1. علت سکوت آیت الله رفسنجانی ترس از حکومت و رهبری نیست .
    در سفر چند روزه ای که آقای هاشمی به مشهد مقدس داشته اند با آیت الله واعظ طبسی (( یکی از فوق سرمایه داران کشور)) مطرح میشود(( به نقل از یکی از اطافیان که در مجلس حاضر بوده)) که هر دو از بیماری مهلک سید علی خامنه ای خبر دارند و در این مقطع زمانی سکوت کرده اند که بعد از مرگ سید علی خامنه که بسیار نزدیک است در مقام رئیس مجلس خبرگان رهبری مانع رهبر شدن مجتبی خامنه ای شوند .
    سکوت این دو شخص سرمایه دار و سیاسی نوعی آینده نگری میباشد که هم اکنون سکوت اختیار کرده اند تا مانع فاجعه ای بزرگ ((رهبر شدن مجتبی)) شوند

    پاسخحذف

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.