۱۳۸۸ مرداد ۳۰, جمعه

رضا جوانی که کروبی از ساچمه های سرش و چشم تخلیه شده اش برایمان گفت

حتما آخرین نامه ی شیخ شجاع مهدی کروبی به برادر همسر آن "ترانه موسوی" که حسین طائب با طراحی بک سناریو و سو استفاده از نام وی خواست به مردم القا کند که ترانه موسوی واقعی که توسط نوچه های همین حسین طائب مورد تجاوز قرار گرفته و بعد کشته شده وجود خارجی ندارد را خواندید
کروبی در بخشی از آن نامه مینویشد مینویسد :

"همچنین به دیدار خانواده ای از سادات رفتم که جوان آنها در تخت بیماری افتاده بود که شکمش را سوراخ کرده و از این طریق به او غذا می دادند و یک چشمش را نیز تخلیه کرده اند و نابینا شده است و چشم دیگرش نیز در معرض نابینایی قرار دارد. این جوان سرش پر از ساچمه است و چندین بار مورد جراحی قرار گرفته و مجددا نیز باید جراحی شود. وقتی این خانواده ها شرح می دادند که چگونه مورد آزاد و اذیت قرار گرفته اند من متاسف شدم از اینکه این اتفاقات تحت لوای نظام جمهوری اسلامی روی داده است ."
نام این جوان بیگناه و معصوم سید رضا است
در طی یکی از راهپیمائی های سکوت ، نوچه های حسین طائب ، با اسلحه پرتاب ساچمه، که برای متفرق کردن جمعیت استفاده میشود، و از فاصله حدود 50 متری باید شلیک شود، به جای جمعیت، به سر رضا شلیک کردند، آن هم از فاصله نیم متری. درست سر کوچه ای رضا در آنجا زندگی میکند.
و این پایان ماجرا نبوده و وقتی پدرش قصد داشته با ماشین رضا را به بیمارستان برساند لباس شخصی ها مانع این کار میشوند و شروع به تخریب ماشین پدر رضا میکنند.
همانگونه که شیخ گفت رضا فلج شده ، توانایی غذا خوردن ندارد و شکمش را سوراخ کرده و توسط یک شلنگ مانند به او غذا میدهند. یک چشمش تخلیه شده و چشم دیگرش به علت دیر رسیدن به بیمارستان چرک کرده و به احتمال زیاد آن هم تخلیه میشود. سر رضا پر است از ساچمه.....













هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.