۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

دستور توقیف روزنامه كیهان را صادر شد

به دلیل عدم حضور شریعتمداری در شعبه نهم دادسرای كاركنان دولت، قاضی منصوری دستور توقیف روزنامه كیهان را صادر كرد.
محمود علیزاده طباطبائی با اعلام این خبر گفت: به وكالت از علیرضا بهشتی شكایتی علیه شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه كیهان طرح و پرونده به شعبه نهم دادسرای كاركنان دولت ارجاع شد.
وی ادامه داد: بازپرس شعبه تاكنون دو بار مدیرمسئول روزنامه كیهان را احضار كرده كه به دلیل عدم حضور وی، قاضی منصوری دستور توقیف روزنامه را صادر كرده و برای موافقت پرونده را به دادستانی تهران ارسال كرده است.
وكیل علیرضا بهشتی اظهار داشت: در صورتی‌كه دادستان تهران با این دستور مخالفت كند‏، پرونده برای حل اختلاف بین بازپرس و دادستان به دادگاه ارجاع خواهد شد.
علیزاده طباطبایی‌كه وكالت میرحسین موسوی را برعهده دارد، از شكایت علیه روزنامه‌های وطن امروز و جوان خبر داد و گفت: بعد از انتشار مطالبی در مورد ترور مرحوم آیت، شكایتی با وكالت از مهندس موسوی علیه این دو روزنامه در شعبه ششم دادسرای كاركنان دولت مطرح كردیم كه قرار شد روز شنبه توضیحات تكمیلی را ارائه دهیم.
وی افزود: این روزنامه‌ها با یكی از نمایندگان دور اول مجلس مصاحبه و اعلام كرده‌اند زمانی‌كه مرحوم آیت می‌خواست علیه میرحسین موسوی مداركی ارائه دهد، ترور و بعدها آن مدارك در وزارت امور خارجه پیدا شد. این روزنامه‌ها به‌طور تلویحی موسوی و طرفدارانش را متهم به ترور مرحوم آیت كرده‌اند كه مصداق افترا و نشر اكاذیب است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.