۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

فاطمه رجبی(همسر الهام) این بار به احمدی نژاد پرید.

فاطمه رجبی از پریدن و پاچه گیری سران اصلاحات خسته شده و این بار به جان احمدی نژاد افتاد.
آقای احمدی نژاد از وزیر زن استفاده نکنید

فاطمه رجبی، همسر غلامحسین الهام که پیروزی احمدی نژاد در انتخابات را معجزه هزاره سوم و توفیق این بار او را تکرار این معجزه می‌داند، پس از حملات خود به هاشمی، خاتمی، محسن رضایی، ناطق نوری، موسوی، روحانی، قالیباف، لاریجانی و.... این بار خود احمدی‌نژاد را به دلیل دو جمله هدف انتقاد قرار داد.به گزارش خبرنگار «آینده» وی در نامه‌ای ضمن حملاتی به موسوی می‌نویسد:


در اوج جنگ رواني و فتنه تبليغاتي براندازان كه زنان و مردان سبزپوش و سگ‌هاي بغل‌كرده داراي قلاده سبز، با شعار «با موسوي – بي‌روسري» اسلاميت و انسانيت ملت را لگدمال مي‌نمودند، ميليون‌ها مؤمن خداجوي براي آرامش خود و امنيت كشور و نجات نظام اسلامي، اسلام، تشيع و ملت ايران، به خداوند و اهل‌بيت عليهم‌السلام پناه بردند، چون 4‌سال پيش، آنها در مقابل «منبع عظيم مالي مافياي قدرت و ثروت» به «منبع لايزال الهي» با «نذر»، «دعا»، «نماز» و «احيا» متوسل شدند، در اين راه، هزينه‌هاي مادي بسياري هم متعهد شدند، مثل انتخابات گذشته!وی در پایان می‌نویسد:دو نكته سبب گرديد تا اين نامه را بنگارم: يكي شنيدن جمله «من با تحجر مخالفم» در نخستين گفت‌وگوي تلويزيوني حضرت‌عالي پس از پيروزي، و ديگري «اعلان حضور وزراي زن در ليست‌هاي منتشره» كابينه دهم!


دوستان

گرامی متن این نامه آنقدر بی محتوا بود که شرممان آمد آن را انتشار دهیم ولی اینجا با این موجود عجیب که اسم آدمی بر او نهادند سخنی داریم : خودتان بهتر میدانید استفاده از وزیر زن در کابینه ا.ن هیچ چیز جز یک دروغ مثل بقیه دروغ ها نیست ولی سگ هایی با روبان سبز هزاران هزاران هزاربرابر بهتر از سگان حرام زادها ی لباس شخصی است که انقدر به ترانه موسوی تجاوز کردند که بر اثر پارگی مقعد و رحم فوت کرد . مرگ بر حیوان صفتانی چون تو...

آزادی نزدیک است.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.