۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

وکيل تاج‌زاده، ميردامادي و نبوي: امروز در دادگاه حضور نخواهم يافت

ايلنا: وکيل تاج‌زاده، ميردامادي و بهزاد نبوي تاکيد کرد: به دليل فراهم نبودن مقدمات قانوني دادرسي و به درخواست خانواده‌هاي موکلان خود، امروز در جلسه دادگاه حضور نخواهم يافت. هوشنگ پوربابايي در خصوص آخرين وضعيت پرونده‌هاي تاج‌زاده، نبوي و ميردامادي گفت: پس از درخواست رسمي خانواده‌هاي اين متهمان براي پذيرش وکالت، وکالتنامه خود را به دادستان تهران ارائه کردم. وي افزود: در همين راستا، به شعبه 15 دادگاه انقلاب مراجعه کردم اما قاضي صلواتي در شعبه حضور نداشت. زماني که از رئيس دفتر شعبه، محل دادگاه و نام افرادي را که قرار است محاکمه شوند جويا شدم، به من اعلام کرد چنانچه وکالت شما در پرونده ثبت شده باشد بايد براي جلسه شنبه از شما دعوت شود. پوربابايي با تاکيد بر اينکه ابلاغيه‌اي براي شرکت در جلسه دادگاه امروز براي وي ارسال نشده است، خاطر نشان کرد: با اين توصيف در صورتي که دادگاه برگزار شود، به جهت ابلاغ نشدن در جلسه دادگاه حضور نخواهم يافت.وي افزود:همچنين با توجه به اينکه از مقدمات قانوني دادرسي، ملاقات با موکلان در زندان، مطالعه پرونده و فرصت لازم جهت دفاع از موکلان است و اين موارد رعايت نشده است، در جلسه دادگاه حضور نخواهم يافت. وي افزود: خانواده‌هاي اين متهمان نيز طي درخواستي رسمي از اينجانب خواسته‌اند تا رعايت کامل قانون در فرآيند دادرسي، از حضور در جلسه دادگاه موکلان خودداري کنم.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.