۱۳۸۸ مرداد ۱۸, یکشنبه

دادگاه محمد قوچانی را جدی بگیریم .

هنوز نتوانستند قوچانی را مجبور به اعتراف کنند؟؟

پشت پرده این به تعویق افتادن‌ها چیست؟ نکند که آنها را روز پنج‌شنبه به دادگاه-مانندی بردند، اما دیدند که متهمان مطابق میل آنها صحبت نمی‌کنند، دادگاه را به شنبه انداختند. اما نتوانستند متهمان را قانع(!) کنند که هرچه برگزار کنندگان می‌خواهند بگویند و باز هم به “آینده” موکول شد. نکند از حالا تا آینده‌ای که وعده‌اش را می‌دهند هر چه می‌خواهند با آنها کنند تا حرف بکشند. مگر دری نجف آبادی نگفته بود تا نیمه شعبان زندانیان حوادث اخیر آزاد می‌شوند. شعبان از نیمه گذشت..

طبق خبر سایت “خبر آنلاین” قرار بود دادگاه هدایت آقایی و محمد قوچانی پنجشنبه 15 مرداد برگزار شود. سپس گفته شد که این دادگاه به تعویق افتاده و روز شنبه برگزار می‌شود. اما این بار تابناک به نقل از “جهان نیوز” نوشت:قرار بود دادگاه رسیدگی به اتهامات محمد قوچانی و هدایت آقایی روز شنبه برگزار شود که با توجه به برخی تصمیم‌گیری‌ها رسیدگی به اتهامات این دو نفر به آینده موکول شد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.