۱۳۸۸ مرداد ۲۹, پنجشنبه

تصویری گویا تر از هزار تحلیل

وقتی طبق روال هر روز برای پیدا کردن موضوع یا خبری برای انتشار در وبلاگ سید سبز در سایت ها و وبلاگ ها میگشتم در سایت بالاترین به یک لینک جالب برخورد کردم که تیتری با مضمون نوع خبر رسانیه رسانه ضد ملی بود که در آن لینک عکسی بود و در توضیحات نویسنده نوشته بود که این تصویر به اندازه هزار تحلیل در مورد عملکرد صدا و سیما گویا تر است. اول عکس را که دیدم در نگاه اول فقط یک عکس از بازیگر سریال افسانه جومونگ در هتل استقلال و یک عکس در مورد سخنرانیه آقای موسوی در میان سیل میلیونی معترضان به نتیجه انتخابات بود ولی وقتی بیشتر دقت کردم متوجه منظور نویسنده عزیز شدم و این آنکه که یک بازیگر از یک کشور دور ووقتی سفری تبلیغاتی برای ال جی به ایران میکند در هتل استقلال برای وی مصاحبه تبلیغاتی انجام میدهد و تریبون شبکه خبر ، شبکه الکوثر ، سحر ، خبرگزاران جوان و... را در اختیار وی میگذارند ولی وقتی مهندس موسوی در سیل میلیون ها نفر ایرانی (تاکید میکنم میلیون ها نفر ایرانی) میخواهد سخن بگوید فقط یک بلند گوی معمولی در اختیارش قرار میگیرد . عدالت کجاست ؟؟

۱ نظر:

  1. ميبينم كه هنوز از رو نرفتي جامعه ي ما كاستي ها و مشكلات زيادي داره ولي مشكل مملكت احمدي نژاد نيست اصلا رياست جموري نيست مشكل قانون اساسيه كه اجازه ي تدخيل قوا ميده و قوه ي مجريه {رهبري }رو ناظر بر سه قوه ي دگه ميكنه! البته بعد از انتخابات امسال ضرورت اين امر كاملا مشخص شدو البته موسوي و امثالم هم نميتونن كاري بكنن چون همونطوري كه قبلا خودشون گفتن موافق قانون اساسي و تمركز قدرتن ناراحتيشونم از اينه كه قدرت دست خودشون نيست

    پاسخحذف

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.