۱۳۸۸ تیر ۲۱, یکشنبه

بيانيه سازمان مجاهدين انقلاب در اعتراض نسبت به ادامه بازداشت فعالان سياسی و ساير دستگير شدگان اخير

سازمان مجاهدين انقلاب با صدور جديدترين بيانيه خود نسبت به ادامه بازداشت فعالان سياسی و ساير دستگير شدگان اخير اعتراض کرد.
متن کامل اين بيانيه در پی می آيد:
بسم الله الرحمن الرحيم
اکنون بيش از سه هفته است که از اجرای کودتای از پيش طراحی شده عليه آرای ملت به مهندس ميرحسين موسوی می گذرد. در اين مدت، کودتايی که در آغاز گمان می رفت کودتايی مخملی است، به خون ريخته شدة دهها تن از شهيدان، جوانان، زنان و مردان ايران بر سنگفرش خيابان ها رنگين شد و هزاران مجروح و صدها زندانی بر جای گذاشت. اقتدارگرايان پاسخ مردم آزاديخواه ايران را که با رأی انتخاباتی خويش به نامزدهای اصلاح طلب، به حاکميت اقتدارگرايان استبدادطلب "نه" گفته بودند، با خشونت پاسخ گفتند. اکنون ما نه با يک تقلب سازمان يافته و مهندسی شدة گسترده و رسوا، که با کودتايی تمام عيار مواجهيم. قطع خطوط ارتباطی و متوقف ساختن گردش غير دولتی اطلاعات، حاکميت علنی و کامل سانسور بر همة رسانه های مکتوب، ديداری و شنيداری، ايجاد وضعيت فوق العاده و برقراری نوعی حکومت نظامی اعلام نشده در تهران و ديگر شهرهای کشور، به صحنه آوردن نمايش های کهنه و تاريخ مصرف گذشتة اعتراف گيری و اجرای شوهای تلويزيونی و بالاخره هجوم به اجتماعات و حتی جلسات اساتيد دانشگاه در محيط های در بسته و بازداشت های وسيع و غيرقانونی مردم از همة قشرها و طبقات اجتماعی معترض به تقلب در ميان طرفداران نامزدهای اصلاح طلب و از جمله دستگيری و به زندان انداختن شخصيت های سياسی و حزبی، دانشجويان و استادان، روزنامه نگاران، حقوقدانان، هنرمندان، فعالان حقوق بشر و زنان، تنها به جرم حمايت از آقايان موسوی و کروبی و استفاده از حق مسلم و قانونی خود در اعتراض مسالمت آميز، قانونی و مدنی نسبت به سرقت آرای انتخاباتی ملت.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.