۱۳۸۸ تیر ۲۰, شنبه

فاطمه كروبی از مهرداد بذرپاش شکایت می‌کند

فاطمه كروبی دبیركل مجمع اسلامی بانوان از روزنامه وطن‌امروز كه متعلق به مهرداد بذرپاش و از حامیان محمود احمدی‌نژاد است، شكایت می‌كند.
به نوشته اعتمادملی، پس از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری دهم برخی از رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد با چاپ مطالبی كذب سعی در آن كردند تا به مقابله با اعتراضات اصلاح‌طلبان به روند برگزاری انتخابات بپردازند، این رسانه‌ها در تلاشند تا با انتشار مطالبی خلاف واقع به دفاع از خود در برابر اعتراض‌های وارده به اصولگرایان بپردازند، این در حالی است كه همین رسانه‌ها زمانی اندك تریبون‌های اصلاح‌طلبان را به بهانه انتشار مطالبی اندر احوالات حامیان احمدی‌نژاد و طیف اصولگرایان مورد هجوم قرار می‌دادند. در این راستا چندی است كه روزنامه وطن‌امروز از رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد به انتشار مطالبی دروغ و سراسر افترا می‌پردازد، از جمله آنكه سعی بر آن داشت تا با نقل خاطره‌ای خودساخته باز هم به ماجرای نخ‌نما شده‌ای بپردازد و در مقام اتهام‌زنی به مهدی كروبی و خانواده‌اش برآید؛ در این راستا با نقل خاطره‌ای به مكالمات همسر مهدی كروبی درباره شهرام جزایری برآمد كه فاطمه كروبی نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی ضمن تكذیب مطالب طرح‌شده اعلام كرد كه شكایتی را علیه این روزنامه تدوین و آماده تحویل دستگاه قضایی كرده است.
فاطمه كروبی در گفت‌وگویی كوتاه با اعتماد ملی چنین پاسخ داد:
اخیرا روزنامه وطن‌امروز و البته به دنبال آن روزنامه ایران با انتشار مطلبی به توهین و افترا نسبت به شما پرداخته‌اند، فكر می‌كنید رسانه‌های حامی احمدی‌نژاد به دنبال پاسخگویی به انتقادات شما درباره عملكرد دولت نهم هستند؟
تهمت‌هایی كه از سوی روزنامه‌های حامی دولت مطرح می‌شود، به دنبال وقایع پس از انتخابات و در واكنش به انتقاداتی است كه ما به عملكرد دولت نهم و حامیان آنها مطرح می‌كنیم. آنها در واكنش به انتقادات ما به انتشار مطالب كذب و داستان‌سرایی علیه اینجانب و دیگر اصلاح‌طلبان روی آورده‌اند تا شاید توجیهی برای دفاع از خود داشته باشند. آنها در تلاشند تا به اعتماد مردم صدمه بزنند و بنابراین اینك قلم را به آنچه كه خود آلوده آن هستند، آلوده می‌كنند.
گویا شما قرار است شكایتی از منتشركنندگان این مطالب انجام دهید؟
بله، بنده در این راستا مطلبی مستدل تنظیم كرده‌ام كه به دادگاه ارائه می‌شود اما همان‌طور كه می‌دانید اینجانب مدافع آزادی مطبوعات هستم و البته به آزادی اطلاع‌رسانی اعتقاد دارم و عملكرد من در تمام طول مدتی كه عضو هیات منصفه مطبوعات بوده‌ام گواهی می‌دهد كه به هیچ وجه علاقه‌ای به شكایت از روزنامه‌ای را نداشته‌ام اما اینك شاهد آن هستم كه عده‌ای با استفاده ابزاری از قدرت و ثروت و نیز استفاده از امكانات بیت‌المال افترا می‌زنند و دروغ می‌پراكنند و تلاش می‌كنند با آلوده كردن فضای مطبوعات حرف خود را به كرسی بنشانند. بنابراین برای دفاع از حق خودم و دفاع از آزادی مطبوعات از روزنامه وطن‌امروز كه از سوی یك مدیر دولتی اداره می‌شود و به تخریب شخصیت‌های این نظام می‌پردازد و بی‌پروا تهمت‌هایی را نسبت به دیگران می‌زند، شكایت خواهم كرد اما از روزنامه ایران به‌رغم وابستگی به دولت در صورتی كه جوابیه بنده را منتشر كند، شكایتی نخواهم كرد.
آیا شما پاسخی به اتهاماتی كه این روزنامه نسبت به بداخلاقی رسانه‌های اصلاح‌طلب داشته، ندارید؟
متاسفانه اینك این رسانه‌های حامی دولت هستند كه گرفتار گرداب بداخلاقی‌ها شده و دائم در تلاشند تا اتهاماتی را علیه اصلاح‌طلبان كه رسانه‌های اندكی را در اختیار دارند وارد كنند و شاید تنها جرم رسانه‌های اصلاح‌طلب این بوده كه اقدامات خلاف قانون برخی از حامیان اصولگرایان را بی‌پرده و صریح و بدون اغراق منتشر كرده‌اند.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.