۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

نامه‌ای به رئیس‌جمهور واقعی ملت

آقای موسوی! بگو تا روز قدس را سبز کنیم
موج سبز آزادی(آرش حقیقی) - این نامه را یکی از خوانندگان سبزاندیش سایت فرستاده است، خطاب به مهندس موسوی، و از ایشان خواسته است تا به سبز شدن روز قدس رسمیت بدهد. این دیدگاه تنها این یک نفر نیست و همانطور که ما هم در هجدهمین موج آفرینی تصریح کرده‌ایم، همه‌ی سبزها منتظر اعلام نظر میرحسین موسوی درباره‌ی برنامه‌ی راهپیمایی روز قدس هستند. این نامه‌ی خطاب به رئیس‌جمهور سبزها را بخوانید:
با عرض سلام خدمت رئیس‌جمهور واقعی ملت ایران، میرحسین موسوی
حوادث پس از انتخابات و ایستادگی شما و مردم بر آنچه شما و اکثریت مردم ایران حق می‌دانند، و عدول نکردن در برابر "اقتدارگرایان حاکم"- که با هر گام عقب‌نشینی ما چند گام به جلو می‌آیند، موجب شد تا حد زیادی ماهیت قدرت طلب و ضدمردمی آنان، بر کسانی که چشم بر حقیقت نبسته‌اند آشکار شود. اما در برهه کنونی، به واسطه در اختیار داشتن زر و زور و تزویر، سعی در وارونه جلوه دادن حقایق می‌کنند و آنان که خود متهم اصلی جنایات انجام داده شده و شهادت و شکنجه‌های خواهران و برادران ما هستند، در جایگاه صاحب حق نشسته‌اند و مدعی شده‌اند.
آقای رئیس‌جمهور
هرچند این تبلیغات دروغین، بر دهها میلیون عضو "راه سبز امید" تأثیری ندارد و تنها نفرت از "اقتدارگرایان حاکم" را بیشتر می‌کند، اما سکوت در برابر آنان، ایشان را گستاخ‌تر می‌کند. در شرایطی که با برپا کردن بیدادگاه استالینی، به محاکمه شریف‌ترین فرزندان این ملت پرداخته‌اند، جسارت را به جایی رسانده‌اند که صحبت از محاکمه رئیس‌جمهور واقعی ملت ایران می‌کنند.
اما نمی‌دانند که ما زنده و بیداریم. ما نمی‌ترسیم. تنها حضور ماست - ما و شما آقای رئیس‌جمهور - که آینده‌ی ایران را از ظلم پیشگان و مدعیان دروغین دیانت، بیمه می‌کند.
ما به راه سبز امید ایمان داریم و مومنیم به این آوای قدسی که: ما خس و خاشاک، وارثان این خاکیم.
آقای رئیس‌جمهور
بگو تا روز قدس را سبز کنیم. ما سبزها روز قدس همه با هم خیابان‌های ایران را سبز خواهیم کرد تا بدانند که ایران همیشه سبز خواهد ماند. ایران مال ماست
------------------------------------------------
یکی از دوستان آزادی خواهم که وبلاگهایش به نشانی های: http://www.kabk22.blogspot.com/و http://www.kabk22.blogfa.com/ فیلتر شده ازم خواست تا ادرس وبلاگه جدیدش رو در وبم قرار بدم .اینم از آدرس جدید وبلاگ .kabk22.blogsky.com

۱ نظر:

  1. مي گويند هميشه ترس اين را داشتيم كه نفاق را بشناسيم ولي خدا را شكر با نزديكي ظهور علايم نفاق رو شد و ديگر به سعي و تلاش نيست تا نفاق را شناخت و او را از بين برد .
    نفاق كفر خويش را علني كرده است و نيازي به اين زحمت انداختن نيست .
    بچه ها منافق هويدا شده است با تمام وجود بايد او را از بين برد .
    نفاق خود را در پشت قرآن هاي بر روي نيزه هويدا كرده بود ولي انها داستان را نمي دانستد ولي من و تو آن داستان ر به خوبي مي دانيم .
    آري اين رنگ سبز همان علامت نفاق و امام كشي است .
    ما مي دانيم و تيغ و حلقوم شما
    يك مو ز سر علي اگر كم گردد
    لعنت بر هرچي منافقه

    پاسخحذف

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.