۱۳۸۸ شهریور ۱۰, سه‌شنبه

فاطمه آجر لو((بی سواد)) تفاوت سهام خاص و عام را نمی داند.

اولین نماینده مخالف با فاطمه آجرلو ، وزیر پیشنهادی رفاه و تامین اجتماعی ، آقای امینی دو نکته بسیار مهم در لا به لای سخنان خود اعلام کرد. که ما قصد داریم به تحلیل مختصری از آنها بپردازیم .
چند روز پیش یکی از مجلات روزنامه همشهری از قول یکی از نمایندگان که نام او فاش نشد اعلام کرد که وقتی یکی از وزرای پیشنهادی به فراکسیون آنها رفته است بعد از چند دقیقه از سخنان وی متوجه میشوند که ایشان تفاوت بین شرکت های سهامی خاص و عام را نمی داند ( روزنامه همشهری از انتشار نام این وزیر پیشنهادی بی سواد امتناع کرد) که آقای امینی با لحنی کنایه آمیز گفت : وقتی قرار شد بنده به عنوان نماینده مخالف اول سخنرانی کنم چندی از دوستان از بنده خواستند که تعریف شرکت های سهامی خاص و عام را از خانوم آجرلو بپرسم که بنده این کار را نمی کنم.
آقای امینی با مطرح کردن این مطلب کوتاه غیر مستقیم اعلام کرد که نماینده بی سواد که در مجله روزنامه همشهری به او اشاره شده بود همین فاطمه آجر لو است.
مطلب دو اینکه : آقای امینی به موضوع رای اعتماد مجلس به صادق محصولی وزیر متقلب کشور در دولت نهم اشاره کرد که همین فاطمه آجرلو در آن زمان نماینده مجلس بوده است در هنگام ثبت نام نمایندگان برای سخنرانی در مورد موضع مخالف یا موافق ، ایشان نام خود را در لیست مخالفان مینویسد که طبق قرعه قرار میشود ایشان به عنوان مخالف صحبت کنند ولی وقتی به جایگاه سخنرانی میروند به حمایت از وزیر متقلب می پردازند. در حالت عادی میشود این کار را نادیده گرفت و آن را به حساب نادانی و حماقت آن نماینده بگذاریم ولی در مورد صادق محصولی که فقط با یک رای بیشتر وزیر شد ، نمی شود از این موضوع گذشت چون اگر این خانم بی سواد واقعا به عنوان مخالف سخن میگفت یا جای خود را به یک نماینده واقعا مخالف میداد ممکن بود آن یک رای که باعث وزیر شدن محصولی شد باعث اعتماد نکردن مجلس به او شود.

۲ نظر:

  1. وزیر زن
    هه
    شرم اور است
    لابد زن هایی که باور دارند از استخوان ثسمتی از بدن مردند ؟
    شاید هم کمتر
    ها؟

    پاسخحذف
  2. به نام پروردگار آزادی
    درود بر شما دوست عزیز
    اول مطلبمو با تبریک گفتن روز بلاگ نویسی به شما شروع می کنم...
    بعدش یه خواهش دارم...
    اگه به یکی از بلاگ های من سر زده باشی می بینی با یه مسئله رو به رو شدم که راهش فکر می کنم عوض کردن بلاگم و کمی صدا مو پایین بیارم تا صدایی باشه برای فریاد زدن مججد...
    حالا خواهشم اینه شما بلاگ جدیدمو با در نظر گرفتن این مسئله ای که برای من پیش اومده در یک پست به روز در صفحه اولتون با تشریح مختصری از بلاهایی که فقط بر سر بلاگ هام اوردن به بازدید کننده هاتون معرفی کنید...
    اینم در نظر بگیرید که بعد از این که خبر قبول کردن این درخواست من از شما و قرار گرفتن روی بلاگتون رو دادید من هم در یک کار مشابه از شما روی بلاگ به خاطر این لطفتون با قرار دادن لینک مستقیم و... تشکر می کنم.
    اینم بلاگ هایی که...
    http://KABK22.blogfa.com
    http://KABK22.blogspot.com
    پیشاپیش از لطف احتمالی شما آزادی خواه غزیز به خاطر این لطفتون تشکر می کنم.
    خبرشو بی زحمت بدید... چه موافق انجام دادنش بودید چه موافق نبودید
    داشت یادم می رفت لینک منو به این آدرس: http://www.kabk22.blogsky.com بی زحمت تغییر بدید...

    اینم یه متن آماده:
    سلام
    یکی از دوستان آزادی خواهم که وبلاگهایش به نشانی های: http://www.kabk22.blogspot.com/و http://www.kabk22.blogfa.com/ فیلتر شده ازم خواست تا ادرس
    وبلاگه جدیدش رو در وبم قرار بدم
    اینم از آدرس جدید وبلاگ دوستم
    www.kabk22.blogsky.com

    به امید آزادی
    موفق و پیروز باشید

    پاسخحذف

برای ارتباط با وبلاگ سید سبز و ارسال خبر ، عکس و غیره از پست الکترونیک Info_Seyyedesabz@Yahoo.Com استفاده کنید. پست الکترونیک هروزه ساعت 12 و 24 توسط مدیران سایت بررسی خواهد شد.